2008年9月30日 星期二

惡夢

昨晚發了一個惡夢。

我夢見在我的婚禮上,新郎竟然失蹤了!而更恐怖的是,新郎竟然是指導我畢業論文的教授!!!!!!!!!!!!

夢中的我非常沮喪,狂按手提電話,要看看他到底有沒有搖電或發過短訊給我,可是什麼也沒有……之後就醒來了。

回到辦公室把這夢告訴敗家精,她幽幽的說了一句:「睇嚟你都係畢唔到業。」

我啋過你!

4 則留言:

匿名 提到...

一係試下有無feel law ........

匿名 提到...

再唔係改同你既畢業論文對象: 野豬先生結婚, 相信佢走佬/走失既機會率比較微~~~

匿名 提到...

wahahahaha...你發埋晒d咁funny既夢架?!
我早輪都發左個惡夢,,我查車過海去銅鑼灣, 好驚險!! 仲要去到過海d收錢counter時, 佢收左我百幾蚊過海費!!超貴!!!

劉劉

青雲 提到...

bunbun88:你係咪傻架?你完全misunderstand我篇文的主旨!標題講明係惡夢,點會覺得有feel呢!!

敗家熊:我幾喜歡你個新綽號,既保留到敗家的意思,感覺又可愛一點(雖然看過你本人後不會有這個感覺...)。anyway,我會積極考慮你的提議!

劉劉:你個夢都好funny啊!想擺脫這個惡夢,你應該帶多d錢揸多d過海,習慣了就不會視為惡夢。你可以試下多d車我返工放工~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails