2011年4月1日 星期五

相機呀相機呀~

好勁~一日寫兩篇網誌!因為預見下星期開始,就要投入處理新一年的捐款申請,屆時絕對不能再在辦公時間抽空寫作,所以把握這一個悠閒星期五,寫下近來的頊事。


想買相機……因為想影靚D嘅相。其實我對攝影的興趣未至於好濃厚,我想影的目標只有一個,就是熊貓~(唔……咁好似好衰,其實家人同朋友都係我想影的目標啦~)之前去成都雖然問媚姨借了部單反,但因為鏡頭問題,結果我用回自己部傻瓜機,反而拍得更漂亮。上兩個月去澳門睇熊貓,又係因為部相機ZOOM唔到,錯失了拍熊貓的機會(好難得隻熊貓走出來坐在我面前!)。呀~我真係好想影到隻熊貓大到連牠的鼻哥窿都睇到!!以我多年收集熊貓相片的經驗,大頭熊貓相才是最漂亮的啊!但我手上的那一部卻不能做到這個效果。

另一個促使我想換機的原因……其實是因為想要一部靚D嘅相機!我指外觀上。係,我認我有時都幾膚淺,但係OLYMPUS新款可換鏡頭的那一款真的好漂亮啊!白色的啊!(我發現自己原來很喜歡白色的電子產品。)想想把它掛在頸項上,是多麼時尚的啊!

於是,在我還沒有暸解清楚它的規格和性能之時,我已經覺得這部相機很合我用。當我向相機達人甘大滋求助時(其實只是問他抵唔抵),他告訴我如果我想影熊貓大頭相,是需要另外買鏡頭,而那個鏡頭的價值竟然是$5,XXX,比相機本身還要貴…….

夢醒夢碎。

幸好南丁說她有一部可以ZOOM得好近的相機,那五月去旅行就拜託她帶去,就可以影到D樹熊的大頭相啦~

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails