2009年6月11日 星期四

唔去

下午時分,聽了一通電話,對方又說了一些「自以為好暸解我,其實只是把她的價值觀放在我身上」的話,害我真想立即切她的線,也沒有心機再跟她說下去。好煩囉,我有權決定去唔去囉,唔去咪唔去囉,差人拉咩?

可能我又太快跳去結論,或者她真的好想我去呢?就算她認為我這個決定是基於什麼而作(在她眼中應該就是我的性格缺憾吧!),我都唔覺得這個決定有什麼問題。我是我,不是你。你認為好的東西,不代表我也一樣要趨之若鶩。再說,我唔去係未真係咁大影響先?又唔會世界末日,其實你可唔可以尊重一下我的決定?我都唔奢求你明白和暸解我為何這樣想,我只係希望你唔好用你的價值觀去判斷之後,又逼我承認和認同你的想法。亦都請你唔好因為我一個決定,就自行幫我歸納結論我的行為模式和為人,尤其係其實你一點也不暸解我。就算我真係猶如你想的不堪,又如何?因為我是陳青雲,所以我決定唔去。亦都因為我決定唔去,我才是陳青雲。

我知道什麼選擇會讓我感到最自在,也明白自己為何這樣會作出這樣的選擇,其實就夠啦。人生有幾多個十年,點解我唔可以過自己喜歡的生活,做自己喜歡的事呢?只要唔係傷天害理、超乎道德標準、害己害人,我真係唔明白點解我同你/其他人不一樣,你就要覺得我好怪呢,還要擺出一副「你點解會咁架?」的樣子。


想得通這一點,盼望下一步就係,我可以笑笑口、寬容地接受和聆聽你下一次的意見和想法。

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails