2008年11月1日 星期六

態度惡劣的同事

下班時,同行的虛弱熊已經病得昏昏沉沉,還嚷著要吃泰昌的沙翁。

好不容易從擠滿遊客的泰昌餅家走出來時,虛弱熊說:

「呀~等我走那天一於請大家吃蛋撻和沙翁!」
「我兩樣都唔鍾意食喎!我淨係食雞批咋喎~」
「咁你唔好食啦。」
「以我跟你的交情,我請你去R66就沒有問題,難道叫你請我食個金鳳雞批都唔可以?」
「以我跟你的交情,我就一於買三個雞批給你,你同我一次過食哂佢!哈哈哈~」

為什麼我會認識這樣的同事?

2 則留言:

匿名 提到...

放心, 態度惡劣既熊仲有十七個工作天就唔係你同事, 哈哈~~~同埋, 就係基於我地既交情, 所以後來雞批數目已經由3件改為6件既, 唔該~~~~

Btw, 我未見過一個少女咁唔鍾意食甜品, 反而熊貓伯母既口味似少女多d~~~~

青雲 提到...

惡劣熊:係咪真係有六個雞批先?係又唔拘啊!我本人是不同意少女一定要喜歡甜品,我可是由小至大也不喜歡。至於家母的口味其實係似熊貓多一點,她吃的東西都是無味的!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails